Odawara lanterns festival 2010

今日は小田原ちょうちん祭へ行ってきました。
かなり暑かったけど、日が落ちてからは結構楽しめました♪
LexiとKazuyaは射的がとても上手でした。

偲宇くんはおじいちゃんちでお留守番でした。

                                                                              • -

We went to Odawara lanterns festival today.
Today is too hot, but we enjoyed festival after sunset.
Lexi and Kazuya played shooting very well.

Siu was a caretaker in a Masaru's house.

☆Yakata

☆lanterns